top of page

CAD Model - Surfaces (Part 2)

Voordat ik verder ga aan mijn CAD model heb ik Jan-Willem om feedback gevraagd, hieronder is de feedback te zien.

Feedback Jan-Willem: Hij vond het model goed opgebouwd maar zag dat er nog een knikje in het model zat. Dit kon ik oplossen door gebruiken te maken van meerdere doorsnedes in mijn boundary of door freeform te gebruiken. Na het bekijken van wat tutorials en advies van Otto besloot ik toch om met doorsnedes te werken.

Daarnaast heb ik ook een dikte aan het model gegeven door middel van een loft die weer een hoek had van 5 graden (vanwege de lossing). Vervolgens heb ik op meerdere malen geprobeerd om hem Solid te maken en om hem een shell van 1MM te geven.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page