top of page

Deelproblemen + Verandering buitenkant

Zoals in het gespreksverslag van afgelopen week te zien is, moest ik nog wat deel problemen oplossen. Het ging om het probleem, dat er klemmetje voor de kabel die naar de telefoon moest komen. Daarbij moest ik ook bedenken hoe ik dit ging bevestigen aan de boven kap.

In onderstaand PDF bestand valt te zien, dat ik voor een klemmetje wilde gaan met 1 onderdeel of 2. Logischerwijs om materiaal te besparen, koos ik voor diegene met maar een onderdeel. En dat vond Otto aan het begin van de week al een goed idee. Daarnaast moest ik kijken hoe ik dit ging verwerken in mijn boven kap. Dat zie je op de 2e pagina van dat document. Ik heb er daarbij voor gekozen om hem in mijn boven kap te schuiven. Ik schuif in iets wat lijkt op een soort klikvinger. Ik wil hierbij de speling, tussen de klem en de schuif zo minimaal mogelijk houden. Op deze manier blijft de klem goed op zijn plek.

Daarnaast heb ik de hoofdvorm aangepast. Nou ja voornamelijk de boven kap. Maar waarom?

Dit komt, omdat het klepje dat er eerst overheen viel is weggelaten. (Besloten samen met Otto). Daardoor heb ik bij de boven kap een overbodige inkeping. Deze haal ik weg. Ook zal de dockey groter worden dan mijn eerste model. Wat ik persoonlijk jammer vind, maar in het vervolg kan er gekeken worden, hoe hij compacter gemaakt kan worden.

Ik ga nu alles verwerken in een CAD bestand, die ik ga begin volgende week ga produceren.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page