top of page

CAD Model - Eind versie

De afgelopen 1,5 week heb ik mijn koptelefoon zijn eind vorm gegeven. In onderstaande dia voorstelling is te zien hoe de koptelefoon is getekend.

Eerder deze week was de kap boven aan nog dicht maar doordat het uiteindelijk moeilijker te vacuĆ¼mvormen was heb ik deze uiteindelijk aangepast. Nu is de enige verbinding lijm. Voorheen zat tussen de kap en de hoofdband een schroefdraad verbinding.

Bij deze aanpassing heb ik ook mijn 'BOB' oftewel mijn constructiedeel moeten aanpassen. Nu zit het constructiedeel vast vast aan de hoofdband en de kap aan de hoofdband. Ook de hoofdband heeft een verandering ondergaan. Om de hoofdband aan de kap te zetten, heb ik de hoofdband verlengd en verjongd.

Update produceren: Vandaag was de insteek om te frezen maar door omstandigheden met de freesmachine komt dat pas maandag aan de orde. Hetzelfde geld voor het 3D-Printen.

Opmerking: Vandaag kreeg ik van Jan-Willem te horen dat ik mijn hoofd band pas kan gaan frezen als iedereen zijn kap gefreesd heeft. Tot die tijd moest ik uit gaan van het printen van mijn hoofdband. Natuurlijk hoop ik op het eerste.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page