top of page

Update: Toch frezen?


Donderdag ochtend kreeg ik via Otto te horen dat het mogelijk was om mijn hoofdband te frezen. Natuurlijk was ik daar enthousiast over, op deze manier kan ik toch het gewenste opleveren!

Er wordt maandag/dinsdag besloten of het met hout gebeurd of met epoxy schuim die ik daarna een hout kleur geef.

Nu dus alleen nog de productie geldt van mijn hoofdband kan ik bijna gaan beginnen met assembleren.

Mijn constructiedeel is geprint en dient alleen nog bijgewerkt te worden. Vervolgens kan ik de speakers daarin verwerken.

Ook zijn mijn kappen gevacuĆ¼mvormd en ook deze dienen nog bijgewerkt te worden.

Met het frezen, bijwerken van de 2 onderdelen en het solderen ga ik dus maandag mee aan de slag.

Mijn verwachte schatting is dat ik woensdag mijn model af heb.

Ik houd jullie op de hoogte!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page